Sitten laittelin vanhan ruskean lipaston vielä siihen samaan tyyliin niin sain ne makkariin ahdettua nyt ainakin
toistaseksi.
Tää makkari nyt on ollukki se murheen kryyni kun ei tuppaa mitään keksimään ja niin kuin sanoin niin mieli muuttuu
menen tullen.
Verhot täytyy keksiä ..noi ikkunat on hirmu korkeet kun on vanha talo ja isot muutenkin.
Yhes kaupas näin tälläsen sisustuksen makuuhuonessa ja se väritys oli niin mun mieleen
jotain tän suuntasta olis kiva laittaa ja omilla mausteilla.
Keittiöön laitoin toistaseks vaan noi kapat tonne ylös kun ei näkö suojaa tarvi niin
ajattelin et pääsee valo sisään paremmin....MUTTA katotaan nyt jos ne pysyy ja kuinka kauan.
Keitti¨¨n kun sais vielä aikaseks tehä näitä tauluja ja muutama muuallekki
Tää on vanhaan laudan pätkään vaan maalattu ja tekstattu..hamppu narua vähän ja roikkuun :)
Eteiseen sain aikaseks tuoliin päällisen ...tyynyn tein vanhasta takin karva vuoresta.!
No eiköhän tossa ekaks kerraks ollu..vielä sorry noista kuvista kun ei oo
hyvää kameraa ees ja en tosiaan osaa muuta ku pakkolliset räpsimiset.
Kommentit